Saturday 28 May 2016

Ballerina VS sporty spice




Der er to mænd  sko i verden, som bestandigt krydser min vej, skrev Tove Ditlevsen i 1941 eller næsten, for det var jo mænd og ikke 2 sko hun taler om. Det er 2 styles, der battler mod hinanden i mit hovede. Jeg ved godt jeg har skrevet mange indlæg om de her sko, men de er sørme pæne. Ballerina´erne fra Miu Miu er så feminine og sarte på en god måde og jeg tænker de er lige så bløde som smør, som har stået for lang tid udenfor køleskabet på en varm sommerdag. De sporty sneaker/Sandaler fra Marni, har jeg testet i Illum og de er super komfortable at hoppe rundt i. De er med glimmer og det er jo noget der gøre skaden/ raven glad (er stadigvæk i tvivl om, hvilket fugl det er, som stjæler sølvtøj). Håber I nyder jeres lørdag.

No comments:

Post a Comment