Monday 8 February 2016

En helt igennem fantastisk mormor

Tju-bang så forsvandt der lige en uge mere af 2016. En uge der bød på arbejde/modemesse med en masse indtryk og indkøb til næste vinter. Ugen sluttede af på bedst vis. Vi fejrede min kære Mormors 95 års fødselsdag. Min Mormor og Morfar har været en stor del af mit liv. Min Morfar er her desværre ikke mere og der går ikke en dag uden, min Mormor savner ham. Jeg har lært mange ting af hende som blandet andet det at lave opbagt sovs og så har hun altid sagt til mig, at jeg ikke skal være ligesom alle andre. Selvom min Mormor er kommet til et sted i sit livet, hvor hun ville ønske, der snart ikke er flere slag tilbage i hendes hjerte, var det fantastisk at være med til at fejre hende i går. Håber I alle må få en skøn mandag. 

No comments:

Post a Comment