Friday 2 October 2015

Happy friday

Men når det bli´r tirsdag ka´ I rende mig,
- jeg kæmper med papsværd i en farlig leg

For jeg spiller rollespil i den mørke skov
Du må ik´ være med før du får lov.
Og jeg pløkker trolde ned med mit papgevær
                     pas på min enmandshær!
Hvis min bff og jeg har en sang sammen, må det være Rollespilssagen. Vi har en gang siddet og skrålet meget højt med på den i en lille rus af cosmopolitan i et meget varmt sommerhus. Om tirsdagen kæmper vi dog ikke med papsværd, men kæmper det gør vi til ballet. Grunden til jeg kom til at tænke på alt dette er, at i aften er det kulturnat i Odense og at jeg ved slet ikke, hvad der sker rundt omkring i byen. Nogle gang synes jeg ikke, jeg er god nok til at bruge byen eller det vel sige jeg bruger den jo faktisk, når jeg går til yoga, ballet og croquis. Så måske gør jeg det egentlig meget godt på den front.
Håber I får en god kulturnat og en happy friday til alle.


No comments:

Post a Comment