Wednesday 16 September 2015

Mad er det nye sort

Jeg elsker mad, god mad og nyder at have tid til at lave det. Jeg elsker at bruge gode råvarer og afprøve nye opskrifter. Mad synes at fylde meget i vores live, medierne snakker om sund mad og det nye nordiske køkken og Noma hjemtager gang på gang awards for bedste restaurant. I Odense åbner der nærmest et nyt spisested hver uge. Det er jo skønt, at der ikke længere står helt så mange tomme lokaler ledig, som krisen efterlod. Man må også sige, at det krisen efterlod, var en større lyst til at gå ud. Når jeg bliver gammel, vil jeg være sådan en foodie, der rejser rundt og smager mig igennem verdens byer. Tror faktisk allerede jeg er på vej til at blive en. For min shopping gå da noget sløjt, udover nogle flakser portugisisk rosevin og  noget glat-ud-masse til ansigtet, ja så er mit klædeskab blevet forsømt i de sidst par måneder. Billede er ikke i super kvalitet, det er taget sidste år i Rom på en restaurant, hvor hunden og ventede på at få sin bestilling!

No comments:

Post a Comment