Friday 18 September 2015

happy friday #Let´s talk about design


Så nåede jeg heller ikke NYC fashion week i denne omgang og måske er det også godt nok. Kan stort set ikke finde en anmeldelse af Givenchy´s show. Der er kun snak om efterfesten og der tror jeg alligvel ikke, at mit venskab med Kim Kardashian er tykt nok til, at de ville lade mig slippe indenfor til det selskab. Hvornår skete der lige det der skift, hvor det handler mere om før- og eftershowet end selve showet? Det handler mere om Alexandre Wang´s hår, som bølger energisk, når han løber ned af runway´en, end om selve kollektionen. Jeg vil se billeder, analyser og nødderier om designet. Det gør jo ikke tøjet mere spændende, om Kanye og Kim sad på første række eller gør det? 
Modeuge eller ej, happy friday til alle. 





No comments:

Post a Comment