Monday 24 August 2015

The one that got away


Jeg har gjort det igen og lærer det aldrig (i hvertifald ikke i følger manden min og min BFF). Da jeg var i København forrige uge, havde Kassandra slutudsalg og jeg var også forbi den første dag, måske også den anden og helt sikker den sidst. Det er vidst min ynglingsbutik i KBH. Først dag øjnende jeg de her BirkenstockX10 fra Céline. Jeg havde set dem før, men syntes, de var lidt for vilde. Den sidste dag vi var i byen, prøvede manden min at skubbe mig ind i butikken, for nu vil ham have afgjort, om de havde størrelsen. Jeg nægtede pure, men efter lidt frokost havde jeg spist mig mod til. Da vi kommer ind i Kassandra, var de selvfølgelig væk. De var lige blevet solgt og ja de var min størrelse. Havde jeg bare vidst, at det her sommervejr ville blive ved i det uendelige, så havde de jo vakt stor glæde lige nu.  
https://www.celine.com

No comments:

Post a Comment