Monday 3 August 2015

Nu køre modekarrusellen igen!

Hele den danske modebrancher er sikkert ved at blive strukket, lagt i bløde, glattet og detoxed, så de kan være klar til den forstående modeugen. Selv sidder jeg her på min pind og tænker, at jeg måske også lige skal have malet håret og have tænkt lidt over, hvilket antræk jeg skal hoppe i. Jeg skal nemlig selv til staden senere på ugen for at se nærmere på næste sommers trends. Glæder mig, det er nu altid fantastisk at se hvordan hele modekarrusellen arbejder på højtryk for at tage så bedst ud overfor indkøbere og modejounalister. Jeg bliver aldrig træt af den verden. Ovenstående billeder er min inspiration for denne uges outfit. Jeg har sagt det før og gør det gerne igen, sort og hvidt er altid en god ide. Happy monday. 

No comments:

Post a Comment