Monday 22 June 2015

Hold your horses now

Denne uge skal sættes igang med høj musik, noget skal der til for at overdøve den dårlig stemning. Når jeg endelig finder noget nyt musik, spiller jeg det konstant. I London på marked ved Brick Lane stod 2 fyre med en lille musikbod og lige da vi går forbi, sætter de noget musik igang, som fanger min opmærksomhed. Jeg elsker når jeg har nogle "hjørnesten" som kan kæde ting sammen. Det kan være dufte, stemninger eller musik. Feks duften af Tommy Hilfiger og musikken fra Lucio Dalla, ja så er jeg tilbage i en lejlighed i Parma år 2001. Her besøgte jeg min daværende kæreste og nu manden min. Tilbage til musikken som nu køre på repeat, nemlig Of monsters and men, my head is an animal. Håber I får en god uge, pas godt på hinanden. 

No comments:

Post a Comment