Thursday 23 April 2015

Torsdagsønsker #128

Jeg er vild med teksturen på den lille men meget effektfulde jakke. Prøv at forstille dig du skal i byen og intet har at tage på, ved godt, at det ikke er noget der ligger til os kvinder, men prøv alligevel. Med denne fluffy sag vil panik aldrig brede sig. Den kan smides over et par bukser, en enkel sort kjole eller til en nederdel. Den anden dag spurgte en veninde til min sandalsamlig, efter en gennemgangen konstaterede hun, jamen har du så ikke nogle sandaler med lidt hæl? Det må jeg jo indse er en fejl, så nu er de på min søgerader. Jeg synes de her er meget pææænnne, men går måske efter nogle, der er lidt mere underspillet. 
Jakke: Max Mara
Sko: http://www.matchesfashion.com/intl/products/Christian-Louboutin-Cataclou-studded-flatform-sandals-1005024

No comments:

Post a Comment