Monday 20 April 2015

Blue moon, blue monday, blue sky

Det er Blå Mandag i mere end en forstand. De små komfirmanter er ud at lufte deres nye outfits. Jeg husker meget tydeligt mit eget, som bestod af en lilla og hvidstribet Ball T-shirt med noget grøn tekst. Udover den havde jeg en grøn Ball Sweat med noget lilla tekst. Jeg havde en lille denimnederdel med en lilla og grøn baglomme, hvide leggings og nogle Converselignede støvler også lilla. Crepet hår og lilla plastik hoops i ørerne. Voila, ikke et øje var tørt. Denne mandag kan jeg godt "nøjes" med lidt mindre farvemix og bare køre den klassiske og sporty stil. Jeans en god skjorte eller den fine polo med lækker detaljer.  
Alt sammen set hos Conny Elizabeth, Odense

2 comments:

  1. Åh, creepet hår, det havde jeg glemt - så fedt!

    - Anne

    ReplyDelete
  2. Ja, måske man skulle give det en chance igen :0)

    ReplyDelete