Wednesday 4 February 2015

Tingens iboende ondskab

Så er februar skudt igang, måneden som min mormor kalder den lille hidsige. Det passer meget godt til mit humør for tiden. I kender godt det der med, at 1000 små ubetydelige ting falder sammen og lige pludselige går alt bare skævt.
Først udeblev mit januar nr. af Vogue og det er vel nytteløst at nævne at februar ikke er noget nær i sigte.
Vi aftaler manden min og jeg, at tage en feriedag sammen, jeg bytter rundt på mine vagter på mit arbejde, hvorefter han glemmer alt om det og aftale et møde.
Mit Cover-magasin er stadigvæk ikke at finde i min postkasse, det udkom sidste torsdag.
Vores mælkeskummer besluttede sig for at gå lidt for tidlig på pension, der skulle dog komme en ny i dag.
Jeg knækkede noget af min tand i midten af januar.
Endelig optur, de sko jeg havde luret på, kunne man pludselig får 20% ekstra nedsat, bare ikke lige i min størrelse.
Også til slut jeg HADER sne, det er vel realt kun børnfamiler, der synes der er fedt.
Lige nu tænker jeg bare det hele er så absurd. Ja, jeg ved godt at det er små dumme hverdagsfnillerting og det kunne være meget værre. Men nu synes jeg godt nok, at den ulykkesfugl må flyve et andet sted hen med tak for lån.

No comments:

Post a Comment