Wednesday 25 February 2015

Sender I snart nogle sko?

Jeg har vidst nævnt det før og jeg tænker på et tidspunkt, må jeg tjekke mit stamtræ, for jeg er sikker på, at jeg er i familie med Imalda Marcos. Når jeg nu deler den store passion med hende, hvorfor er der så ikke en jobbetegnelse, som hedder skoanmelder. Jeg tænker jobannoncen kunne lyde noglelunde sådan her. 
Vi søger en stor skoentusiast, Tjek 
En der brænder for lækker sko, Tjek
En der er ikke er bange for glimmer, mønster, prikker, Tjek
En der kan gå en god hæl, Tjek
Jeg vil selvfølglig få en udfordring, når det kom til at skulle teste høje hæle, men jeg anskuer opslaget som en mand og siger til samtalen: Selvfølgelig kan jeg gå en fantastisk hæl, man har vel luret på en italiensk kvinde eller to. 
Så Prada, Givenchy, Chanel, Balenciaga, Valentino, 
Saint Laurent, Church´s m.m begynd bare at sende sko, jeg er klar til at teste.


No comments:

Post a Comment