Tuesday 9 December 2014

Den realistiske ønskeliste

Det er tid til nogle opnåelig ønsker, ikke mere glimmersko. Der er 2 kogebøger på liste i år. Den ene er Moderne Mexico, det bliver det næste hot s… og du læste det her først, husk det. Jeg har engang rejst rundt i Mexico i 3 uger med rygsæk. Det er et fantastisk land med den skønneste mad. Det er et køkken jeg gerne vil udforske nærmere så derfor denne kogebog. Jerusalem er den anden kogebog. 100 Great danes, en bog fyldt med nogle af danmarks smukkeste kvinder, nøgene. Jeg tænker faktisk, at jeg kan bruge den meget, når jeg tegner. Boxen med de 3 Chanel bøger så jeg engang i en butik i Paris, men købte jeg den? Bogen Tree house. Jeg drømmer om engang at bygge en lille hytte i et gammelt træ. Så vil jeg sidder der og læse alle de bøger, jeg aldrig når til og drikke old fashion. 

No comments:

Post a Comment