Saturday 1 November 2014

Lidt men godt

Den anden dag på arbejdet kom vi til at snakke om, hvor meget tøj man egentligt har brug for. Man kan jo mikse i det uendelige. Det fik mig til at tænke lidt over min garderobe og mine indkøbsvaner. Jeg køber faktiske ikke ret meget tøj og det jeg har, bruger jeg. Det er få items, der hænger til særlige lejligheder. Jeg er også ret god til at rydde op og ekspedere det tøj vider, som jeg ikke bruger længere. 
Skindnederdelen er et godt eksempel. Jeg købte den sidste forår og er stadigvæk rigtig glad for den. Den har indgået i udtallinge kombinationer. Den har været rock chic, lady like og tækkelig sammen med en cardigan. Håber i nyder jeres lørdag.
Nederdel: http://www.toogoodtobebasic.com/produkt/Skater_Sally_Black_Leather_Skirt.htm 

No comments:

Post a Comment