Wednesday 22 October 2014

Shhyy ikke et ord om pension

I går var jeg noget så voksen-agtigt som til møde i banken om omlægning af lån og sådan.
Jeg prøvede hele tiden at se ud som om, jeg forstod det hele. Det handler jo om, at man har købt det her hus, hvor man lige skulle låne en sjat. Men så er spørgsmålet bare, hvor lang tid man vil være om at betale det af og hvor mange penge man har brug for til mad og støvler ind i mellem. Jeg prøvede også hele tiden at sørge for, at vi ikke kom ind på emnet pension. Jeg tænker jo, at det ikke er nødvendigt at spar op til det. Jeg skal alligvel arbejde til jeg bliver 80 ++ og så direkte på alderdomshjem, hvis ellers der findes et sådan når jeg når der til. Jeg har det måske lidt ligsom Carrie Bradshaw: I like my money right where I can see it hanging in my closet. For mit vedkommende er de bare i små æsker i bunden af mit skab. 
tegning ladybugdenmark: Gucci fall 2014

No comments:

Post a Comment