Tuesday 5 August 2014

My Adidas cuts the sand of a foreign land

My Adidas
walked through concert doors
and roamed all over coliseum floors
I stepped on stage, at Live Aid
All the people gave and the poor got paid
And out of speakers I did speak
I wore my sneakers but I'm not a sneak
My Adidas cuts the sand of a foreign land
with mic in hand I cold took command
my Adidas and me, close as can be
we make a mean team, my Adidas and me
we get around together, rhyme forever
and we won't be mad when worn in bad weather
My Adidas..
My Adidas..

My Adidas
Yo yo yo, rap gruppen, Run DMC kunne noget med ord og de kunne også skabe en hype om et Brand. Næsten 30 år efter er de her sneakers stadigvæk på marked. Nu er de også en del af min skopark og det betyder så at min basic skosamling er fuldendt som jeg skrev om her: http://ladybugdenmark.blogspot.dk/2014/05/det-5-par-sko.html. Nu glæder jeg bare til at flash dem, med mine ben, som ikke længere er blålig i tonen, men er blevet lettere modehvide. 

No comments:

Post a Comment