Tuesday 26 August 2014

Jeg vil ikke være det nye normale

Over de sidste par år synes jeg ikke, at der har der været den stor forskel på sæsonerne. Med små tilføjelser til klædeskabet kunne man hurtig blive opdateret på de nyeste trends. Men nu hvor hvor der er et svagt lys forinden af krisen, begynder designerne igen at give den gas med fake pels, læder, glimmer og glam. Jeg synes det er skønt at se modehusene tage deres kollektioner i forskellig retninger, så det hele ikke bliver så entydigt. Men bedst som man tænker YES. Så kommer Norm core, det nye normale! Hvad er det nu for noget. Køb dit tøj samme sted hvor din leverpostej og mælk ligger!
Jeg er klar til en ny sæson, min favoritårstid når det kommer til tøj. Har du besluttet hvilken stil, der skal inspirere dig i efteråret 14? 
1: 60´er vibes som hos blandet andre Carven, tilsat knælange støvler. Tænk 
Twiggy´s ikoniske hår og et ekstra lag på vipperne.
2: Norm core, hvor det bare gælder om at falde i med væggen, gerne i jeans fra det nærmeste supermarket. Tænk, Beverly Hills 90210 mor-jeans og hvid tee. http://www.cbstvd.com/shows.aspx?showID=21
3: Skrædder syet jakker, som hos Céline, med vægt på funktion og med skarpe referencer til 90´ernes minimalisme. Tænk Jil Sander og Calvin Klein. 

No comments:

Post a Comment