Monday 4 August 2014

Dagens klude

Dagens outfit er en en god blandning af noget nyt, noget gammelt og noget blåt. Den sorte plisse nederdel er et panikkøb, som nu er 2 år gammel. Jeg købte den, da NYC begyndte at koge over og jeg opdagede, at alt det tøj jeg havde pakket, var alt for varmt. Ballerina´erne har snart 4 år på hælen, men det kan ikke ses på dem. De er erhvervet i London og jeg havde virkelig sparet sammen i laaaaaaaang tid. Den lille jakke købte jeg, i Rom i maj måned. Jeg er vild med det boxy snit og farven. Det jeg godt kan lide ved det her sæt, er de klassiske elementer: ballerina, plisse og striber. Jeg føler mig fin uden at være damet.
Jakke: Max Mara 
Nederdel: Joe Fresh Alternativ her: http://www.topshop.com/en/tsuk/product/clothing-427/skirts-449/pleated-skirts-3090981/pu-black-pleated-midi-skirt-3156910?refinements=category~%5b1777565%7c208530%5d&bi=1&ps=20
Tee: Isabel Marant
Ballerina: chanel 
Armbånd: Købte i en sjov indisk butik der ligger i Overgade, Odense. 

No comments:

Post a Comment