Thursday 3 July 2014

Torsdagsønsker #87

Min BFF scorede ACNE´s pistole (de lange) på vinter udsalget. Jeg var meget fristet og nu tænker jeg, at det kunne have været dejligt at eje dem. Så kunne man lave kombination bare ben og kjole. Det danske sommervejr er jo noget u-til-regn-ligt. Jeg har en ting med ansigter. Engang overvejede jeg at tage billeder af folks ansigter, når de cyklede i regnvejr. Det er nemlig de vildeste udtryk folk har, prøv at tjek det næste gang du er ude at cykle i regnen. Nå, men det med ansigter, er derfor jeg synes, at den her clutch fra Givenchy er så super sprød. 
Kjole: http://kokoonshop.myshopify.com/products/fico-t-dress

2 comments:

  1. Havde slet ikke tænkt på at støvlerne kunne bruges til bare ben, rigtig fedt - ved nu ikke om jeg er modig nok til at gøre det =:-0

    ReplyDelete
  2. Jo jo med de stænger du har kan du rolig hoppe ud-i-det!

    ReplyDelete