Saturday 5 July 2014

Noget om kviksand, dyr i bronze og et frieri

Efter et forår pakket med festligheder er det tid til at holde lidt weekend på sofaen. Der er bare lige det med sofaen, at det er som at sidde i kviksand; langsomt bliver man trukket ned i et hul. Sofaen er over 12 år gammel, den har haft 2 hjem, er blev friet til i den sofa. Sener har den opbevaret en tryg sovende hund (og gør det stadigvæk). Jeg gad godt eje en day bed og har i snart 15 år synes, at den Mie Van der Rohe har designet, er noget af det pæneste. Den her er i crazy  gul og jeg kunne aldrig finde på at bruge så mange penge på en farve, som ikke er klassisk. Nu hvor vi er igang med at snakke mange penge. Tænk hvis man ejede en af Rembrandt Bugatti´s vanvittige smukke bronzeskulptur og det et måtte da gerne være den her, SUK. På sofaen vil jeg læse Vogue UK og da jeg ikke er en first mover på seriefronten, så har jeg heldigvis Orange is the New Black sæson 2 til gode, hephey. 
Måske bliver det ikke et problem med den dårlig sofa denne weekend, da det tyder på at sommeren kommer på besøg. 
Håber I nyder Jeres lørdag. 

No comments:

Post a Comment