Tuesday 8 July 2014

Har jeg brug for nogle skruer?

For en måneds tid siden var jeg ved nummerlog ornitolog  nej jeg var ved neurolog. Grunden til det var, at jeg det sidst halvår, har haft nogle vilde hovedpiner. Jeg følte lidt, at jeg var med i skjult kamera, de ting man skulle udfør: som at lukke øjene og dernæst føre sin pegefinger hen på ens næsetip, gå på en lige linje, sige hvor mange finger neurologen holdt op foran en. Nå, men det korte af lange var, at lægen konkluderede, at der ikke var noget inde i mit hoved, der ikke skulle være der. Nu er spørgsmålet så bare, er der det, der skal være? Og lige siden jeg var hos neurologen, har jeg sangen Empty heads kørt rundt derinde. 
Serving up another dream into everybody's empty heads 
Stirring up another scene into everybody's empty heads 
Whipping up another style into everybody's empty heads 
Hoping that it brings a smile on everybody's vacant face..

No comments:

Post a Comment