Wednesday 18 June 2014

Ugens muse

Hillary Clinton er en mega sej kvinde og derfor er hun ugens muse. Hendes stil er der ikke så meget at skrive om. Jeg tænker, at Hillary køber tøj samme sted som Merkel og Thorning på web-shoppen: 
www.Nu-er-jeg-minister, præsident, Statsminister.com. Det må være hårdt at begå sig i det, der en gang var en total mandedomineret verden. De skal hele tiden tænke 6 dimensionalt: Hvordan ser jeg ud forfra, bagfra, venstre side, højre side, hvordan lyder min stemme og hvordan lyder mit grin. Det er sjældent, at der bliver kommenteret på en mandelige politikkers grin eller der bliver sagt, den habit sad da lidt stramt og har han ikke taget på? Så jeg tager hatten af for de kvinderlige politisker, der kæmper på hverdagens slagmark. Jeg ville ønske at jeg kunne stemme på Hillary til det næste valg. 

No comments:

Post a Comment