Wednesday 14 May 2014

Traveling with style

Jeg har lige været en uge i Rom med mine foreller og manden min. Jeg bliver nødt til lige at træde i hvor fantastisk vejret var hele ugen. Det var 4. gang jeg var i Rom, første gang var   i juli måned og det var f……. varmt. Jeg var ikke særlig begejstret for byen den gang i 2002. Jeg havde det lidt sådan, at det hele bare var et stort frilandsmuseum. Med årene er jeg blevet meget glad for Rom. Det er overskuelige at navigere rundt i og når man først har fundet et godt spisested, så kan man være ret sikker på, det også er der næsten gang man kommer. Jeg sad på trapperne foran Peters Kirken og kikkede lidt på de, der passerede forbi og man må sige, at der er virkelige nogle der rejser med stil og har givet mavebælte-turisten baghjul. 
P.s Der kommer en mad- og shoppeguide i næste uge.

No comments:

Post a Comment