Monday 5 May 2014

My mood board

Hvis nu jeg var mega kendt som dem fra Se&Hør og mine kontoudkog blev offentliggjort, ja så ville det være en trist adfærder. Der ville stå pænt mange hævninger fra Chokoladehuset, hudplejeprodukter kontigent til croquis og Yoga. Ved nærmere eftertanke så er det ikke meget tøj eller sko der bliver indkøbt pt. Hvis jeg skulle bruge penge lige nu, hvor vi har fået nye, ja så kunne det godt være på noget fra collagen her. Bogen Fashionable Selby har jeg luret på. Det er altid spændende at se hvem Selby har ladet sig inspirere af. Desværre mangler jeg ikke nye lamper, men jeg synes at de er så smukke de mundblæste og håndmalet pendler fra Design By Us. Celine-skoene kunne være er et fint humoristisk indslag til alt mit sorte tøj. Strikken er til inspiration til næste gang jeg finder symaskinen frem. 
Quilt fra Normann Cph. 


No comments:

Post a Comment