Tuesday 20 May 2014

Jeg var klar

Hele den danske fashionable blogsfærer larmede i går løs, om hvad de nu skulle have på til Elle style Awards. Jeg sad klar, som en anden Driving Miss Daisy og ventede på min Hoke Colburn skulle komme og eskotere mig over broen til KBH. Men intet sket kl. blev 17.01, 18.03, 18.14, 18.17 og der går det nok op for mig, at jeg måske ikke spiller med i den mode-liga. Nå men i mit paraelleunivers var jeg iført denne fantastiske Victoria Beckham kjole og disse Saint Laurent sko med den gode hæl. Prøvede dem i Rom, men de var udsolgt i min størrelse, ellers var de rejst med hjem. Hårpynt fra Mui Mui for vi går vel alle rundt med en indre prinsessedrøm. Den lille taske fra Saint Laurent er på en og sammen tid super cool og fjollet. Tasken er så lille, at end ikke din mobil kan være i den. Nå, jeg smuttede til yoga, da klokken blev 19.00. Det er jo også meget sunder end at sippe Champagne. 

No comments:

Post a Comment