Tuesday 27 May 2014

Drawing street style

Jeg har tilbragt en dejlig weekend i Aarhus, besøgt familie og venner. Jeg har altid tænkt, at Aahus var lidt mere hip end Odense, det er jo trods alt Dk´s 2. største by. Og det er den måske også. Men groft sagt, så er den største forskel, at du i Aarhus kan købe Valentinosko ikke, at jeg gjorde det. Nu må I ikke misforstå det, for jeg kan rigtig godt lide Aarhus og stemningen i byen. Jeg så blandt andet denne pige i gaderne omkring Latinerkvarteret. Hun var iført en hvid oversize skjorte. I taljen havde hun et bælte i farvemixed sort og guld. På fødderne et par grove støvler med nogle strømper der tittede op over støvleskaftet. Hun have en simple stoftaske over skulderen, der var med til at give sættet et personligt og skødeløst præg. 
Støvlerne jeg har fundet som alternativ, er vidst herrestøvler, men jeg synes, de er så monster fede. Støvlerne er fra Louis Vuitton og bæltet fra Marni.

No comments:

Post a Comment