Monday 19 May 2014

Det 5. par sko

Jeg har lige læst en artikel, om hvilken 5 par sko din gaderobe skal indholde for man undgår diverse mandagskriser. Et par sorte med hæl, om vi snakker 11 cm høje eller blot en kittenhæl, har ingen betydning. Et par ankelstøvler hvis du vil have lidt højde på men gerne vil signaler tjekket men casual. Et par simple sandaler og de klassiske ballerinaer. Jeg tjekkede min skobeholdning og kunne konkludere, at jeg mangle et par hvide sneakers, som åbentbart er en must have. Jeg har jo i lang tid dansede rundt om Nike air max, men er ikke rigtig kommet længer end til at ae dem. Indtil vider er jeg jo også kommet ud af døren mandagmorgen, god mandag til alle. 

2 comments:

  1. Uuh fin skosamling, er det nye indkøb fra Rom? Har nu ikke helt fidus til de hvide sneakers, kommer til at tænke på Run DMC!!

    ReplyDelete
  2. Åhh ja det rigtig. De kunne ellers fyrer en god fest af……….

    ReplyDelete