Thursday 3 April 2014

Torsdagsønsker #74

Jeg har en svaghed for ruskind. Jeg synes det er et materiale, der bliver brugt alt for lidt. Jeg ved godt, at det er sart, men jo mere det bliver brugt jo mere lækkert og smadret udtryk får det. Derfor er jeg også helt grøn i hovedet over denne jakke fra ACNE; så enkel og så pæn. Plisse er et tricky materiale som kan gå begge veje. Det kan hurtigt bliver meget konet, men denne sæson er der flere god bud på den antikonetversion blandet andet den her nederdel fra FWSS. De underskønne støvler så jeg for nogle uger siden i Kassandra og tænker, at med dem er der kun et at sige til alle andre støvler: go home. Det er fransk kvinden Laurence Decade, der står bag designet. Man må sige hun har en hvis erfaring i skouniverset, da hun eftersigende skulle eje over 500 par selv. 

No comments:

Post a Comment