Thursday 20 March 2014

Torsdagsønsker #72

Baby baby why so blue? I 5-6 klasse var blå og grøn mine ynglingsfarver og gerne sat sammen. Det er jo ikke til at komme uden om det blå-tema denne sommer. Jeg tænker, at det skal mixed i materialerne, så det giver forskellige struktur og overflader. Skjorten er fra Stenstrøm. De laver perfekte skjorter til kvinder, som er tilpas løse i snittede og stadigvæk feminin. Skjorten er i hør og det er jo et stort plus i min modebog. Bukserne er så fine i en super kombination af mørkt og lyst i dejlig blød bomuld. De ville også være skønne en varme sommerdag med en helt enkel hvid T-shirt. De små støvler, jamen jeg ved ikke hvor jeg skal begynde. De er über cool. De har et skaft af nubuck og snuden er af stof med det sejeste print. Måske er jeg klar til en omgang mere med blå, vil dog fortsat udelade den grønne farve. 
Bukser: Turnover Skjorte: Stenstrøm Støvler: Ivan Grundahl

Altsammen set hos: Conny Elizabeth 


No comments:

Post a Comment