Monday 24 March 2014

Hvad er der galt med 80´erne?

Havde jeg været i NYC i weekenden, var jeg taget et smut forbi 151 Wooster st. og stillede mig i køen til de her sneakers fra samarbejdet mellem Riccardo Tisci og Nike, selvom manden min siger, man ikke skal have hvide sneakers, da han mener det er meget 80´er agtigt. Men nu deler jeg ikke helt sammen opfattelse. Der kom jo meget godt ud af de 80’er: nævner i flæng skulderpuder, Dollars og Hatting Flutes. Jeg prøvede den fine nederdel i lørdags og hele vejen hjem på min cykel havde jeg en indre diskusion kørende om jeg virkelig kunne leve uden den. Nu er det blevet mandag og måske jeg skal forbi COS og se om den stadigvæk er der, for så må det være skæbne der prøver at fortælle mig noget. De Indiske armbånd af silketråd i fantastiske farver, ville gøre underværker på det underspillede sæt. 
Strik: aiayu.dk T-shirt og nederdel: cosstores.com Armbånd: etsy.com

No comments:

Post a Comment