Wednesday 5 March 2014

Don´t be a doll

Jeg kunne ikke lade være med at vende mundvigerne opad, da jeg så Bottega Vaneta, har valgt at bruge dukken Blythe i sine vindues dekoration. Jeg stødte på Blythe i London for mange år siden, altså i en bog ik'. Hun blev kun produceres i 1972. Måske var det hendes aparte udseende, der gjorde hun ikke blev særlig populær. Hendes hoved var abnormt og i nakken havde hun en tråd og når man træk i den skifte hendes øjne farve fra blå til grøn til pink eller orange. Jeg synes det er et finurligt og sjovt matche mellem Blythe, som er en del af en pop-kultur og så Bottega Vaneta, der står for gennemført og smukt håndværk af deres tasker. Jeg håber Blythe står i deres butik i Rom, når jeg til maj besøger byen, Ciao
Bog: Blythe Style by Gina Garan and Junko Wong. Postcards: Gina Garan

No comments:

Post a Comment