Thursday, 6 February 2014

Torsdagsønsker #66

Der er forår i luften. Den anden eftermiddag sendt vintersolen hede blikke ind ad mit vindue samtidig med, at tonerne fra MØ fyldt min stue, ja så fik jeg den der første sprøde forårsfornemmelse i kroppen. Det første jeg tænkte på, var den fine hvide kjole, der i de forkerte hænder kan blive frygtlig lille-piget,  men som sammen med de rette accessories kan blive mega cool. Guldstøvlerne er fantastiske ikk´, selvom min mand siger at "så skal man da have mange sko hvis man skal have sådan nogle". Men hvad er mange sko? Er det 3 par? eller 33? Jeg ved ikke hvor mange jeg har, men tror jeg har nok til, at det er ok med et par guldstøvler. Kæden er fra Monies, som stadigvæk formår at trylle smukke smykker frem. 
Kjole: stories.com Støvler, Dries Van Noten: mytheresa.com

No comments:

Post a Comment

Follow by Email