Monday, 3 February 2014

History repeats itself

2014 var lige præcis 31 dage gammelt, da den der-være-i-tvivl-ikke-købe-noget-historie gentog sig. I fredags fik jeg endelig prøvet skoene fra Eytys. De var jo rigtig fine, hvilket mit gode selskab også påpeget. Problemet var bare, at udenfor væltet sneen ned og gaderne var smattede og brune. Det var jo ikke fordi, jeg skulle have dem på med det samme, men pludselig synes foråret at være 1000 år væk. Er jeg den enste der køber med følelser? Altså bliver påvirket af vejret eller en bestemt stemning. Nå, men for at gøre en lang historie kort, ja så står skoene stadigvæk hos Storm i København. Jeg fandt også de mest perfekte bukser, men de var udsolgt i sorte og selvom den søde ekspedient prøvede at overbevise mig om at de kunder, som normalt går i sort, godt kan finde på at købe den i navy-blå, meeeeeeen det er jo ikke sort. Ovenstående dele ville ellers tage sig ud for et lækkert mandagsoutfit samt en super frakke til min Ipad. 
1: hope-sthlm.com 2: stormfashion.dk 3: annsofieback.tictail.com 4: Givenchy 5: stories.com

No comments:

Post a Comment

Follow by Email