Friday, 7 February 2014

Happy friday

Because I’m happy
Clap along if you feel like a room without a roof
Because I’m happy
Clap along if you feel like happiness is the truth
Because I’m happy
Clap along if you know what happiness is to you
Because I’m happy
Clap along if you feel like that’s what you wanna do

Weekenden skal sparkes igang med Pharrell´s sang happy og gin og tonic. Sangen er en fine lille forårs booster, som man da kun kan blive i godt humør af og lidt danseglad om ikke andet bare hjemme i stuen. Weekenden byder på middag i selskab med god venner og fejering af min mormor, der runder de 93. For at opretteholde happy-stemningen tror jeg heller jeg må give mig selv en gave, jeg er en sucker for hør T-shirts og den her fra ACNE er så pæææææææn. Happy friday til alle.
T-shirts: dr-adams.dk

No comments:

Post a Comment

Follow by Email