Monday 17 February 2014

I want what she´s got

Som så mange andre bliver jeg inspirerede af diverse street style foto´s. Jeg vil elske at gå mandagen imøde i dette outfit. Må en tur forbi Cos og tjekke denne her T-shirt ud. Jeg kan læse på indholdsfortegnelsen, at der er hør i den, jubiii. Og hephey, har endelig fået et par bukser fra Hope; perfekte baggy og smalle forneden. Sneakers med prikker dem burde jeg eje, eftersom jeg sommetider bliver kaldt pRikken. Den fine jakke har en flot struktur, hvilket jeg er en sucker for, det giver altid et twist til de andre glatte materialer. 
T-shirt: cosstores.com 
Bukser og sneakers: dr-adams.dk 
Blazer: http://www.asos.com/Mango/Mango-Light-Grey-Bofriend-Coat/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3756514&cid=2641&Rf-200=25&sh=0&pge=0&pgesize=36&sort=-1&clr=Grey
Solbriller: ekseption.es/sunglasses/black-white-pascal-sunglasses 
Taske: ladybugdenmark.blogspot.dk/p/styles.html

No comments:

Post a Comment