Thursday, 12 December 2013

Torsdagsønsker #58

Sådan vil jeg gerne se ud imorgen, når jeg skal til koncert. Men det kræver vidste en Lottogevinst og evt. en tur til Paris. Nå, men torsdagsønsker betyder jo, at man har lov at drømme stort. Jeg er blevet rigtig glad for min lædernederdel fra toogoodtobebasic, så nu kunne jeg godt tænke mig et pencilskirt fra Raiin. Jeg har en veninde, som er super god til T-shirts med print. Jeg kan aldrig rigtig få det til at fungere, men den her er fin med penselstrøg- agtig print fra Other Stories. Jeg kan godt lide mixed af über cool luksus sat sammen med bling bling i det her tilfælde, tænker jeg på halskæden fra Zara og to die for støvlerne fra Chanel. 
Keep on dreaming honey punch. 

Husk adventskonkurrencen. 

No comments:

Post a Comment

Follow by Email