Thursday, 5 December 2013

Torsdagsønsker #57

Blue moon I saw you standing alone..............Frakken/vesten fra Carin Wester er så fin med det smukke læg bagpå. Jeg tænker, at den både kan bruges som overtøj men også indefor. Jeg er stadigvæk på udkig efter de perfekte baggy herrebukser, synes de kunne være flotte til frakken for det skaber en mere lose silhouet. Halskæden er fra: lindandjamesarchive.com/web-shop den er så smukt formgivet og forarbejdet, de er så dygtig Lind and James. Ja, jeg ved det godt, der er slip-ons alle steder men efter jeg så Laura fra stylejunkie.dk have investeret i disse blå her, ja så poppede de op i min bevidsthed igen. Santa Baby, høre du slip-ons, slip-ons gerne fra Céline.
Husk at deltage i adventskonkurrencen.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email