Wednesday, 18 December 2013

Ikke et ord mere om Celine slip-ons

Jeg har været i København de sidste par dag og nøj, det har været skønt. Min svigermor skulle besøge dronningen og sige tak for en fortjenestemedalje, hun havde modtaget efter at have arbejdet det sammen sted i over 40 år. Jeg var rundt i byens butikker, ikke at det blev til så meget shopping (julegave indkøbene har gjort et udsletteligt indhug i mit dankort) 
Jeg ved godt jeg har snakket meget, ligesom i rigtig meget, om Céline slip-ons og nu er det sidste gang jeg skriver om dem...................... i år. Jeg prøvede først et par slip-ons fra Notabene med slangeskindsstruktur og de var super fine. Men så begik jeg den stor fejl efterfølgende at prøve de grå uld-agtige fra Céline hos Birger Christensen. Og nu bliver det aldrig det sammen igen at prøve slip-ons. Jeg krydser finger for, at der er et juletræ mere på min skrabejulekalender men igen, jeg har aldrig hørt om nogen, der har vundet 1 mio på den kalender. 

No comments:

Post a Comment

Follow by Email