Monday, 16 December 2013

Hot child in the city

Jeg får altid lyst til at hoppe i kjole, når jule nærmer sig. Jeg har bare kun sommerkjoler i skabet, hvilket er fint nok, da jeg skal holde juleaften et sted hvor der er 26-27 grader. Og nej det er ikke fordi jeg skal ud at rejse, men bare mine svigerforældre som holder utroligt meget af at fyrer op i deres brændeovn. Jeg har fundet et par kjoler i tynde materialer og knap så dyre. Kjole nr 1 er jeg ret vild med, da den kunne fungere med en kort sort blazer og kraftig sorte strømper og så har den et fint marmor-agtigprint. Nr 2 er super enkel og selve stylingen ligger ikke langt fra hvordan jeg selv ville bruge den. Nr. 3 er meget anderledes end det jeg plejer at kigger efter, men der er noget over det smukke print. Nr. 4 den har jeg luret på i lang tid, nu vil jeg tjekke den ud i næste uge. Nr. 5 er egentligt lidt for kort til min smag men jeg synes strukturen i stoffet er ret flot. 
Nr. 1 og 5: asos.com, nr. 2: cosstores.com nr. 3 og 4: stories.com

No comments:

Post a Comment

Follow by Email