Wednesday, 4 December 2013

Girls just wanna have fun

Kender I det, man har 1 million ting der skal laves, men af en eller anden grund ender man med at lave en masse overspringshandlinger, som så resulter i mere stress. Jeg skal: pyntet, lave juleguf og glögg til familiehygge i weekenden, tjene penge så man kan købe julegaver og pakke dem ind, lave en julegave bla bla bla. Alt imens jeg egentligt bare har lyst til at begrave mig med mine nye venner på HBO Nordic, Girls. Jeg var kæmpe SATC fan (er stadigvæk) og tror aldrig der kommer en serie, som kan matche den. Men hvad kan jeg sige, jeg er jo en sucker for alt der udspiller sig i NYC. Stylingen af de forskelige karakter er noget anderledes end de 4 fra SATC og som sådan også noget mere realistisk. Hvor Carrie Bradshaw og co´s garderober bestod af kendte brands så har er pigerne i Girls helt deres egen stil. Det bliver spændende at følger deres stiludvirkling og se om den går samme vej som SATC, der blev fyldt med designermærker jo længer vi kom ind i serien. 

No comments:

Post a Comment

Follow by Email