Thursday, 28 November 2013

Torsdagsønsker #56

Ville ønske jeg kunne iføre mig det her outfit idag. Det er ikke ønsker det hele. Jeg kom til at give mig selv denne skønne Aiayu-strik i julegave, som jeg har omtalt før. Den er meget  anderledes end resten af min garderobe, men jeg fornemmer begyndelsen på et langt venskab. Jeg vil style den med noget læder gerne den her nederdel fra: toogoodtobebasic.com. Støvlernefra Saint Laurent er det ultimative drømmekøb, men de kræver en stor Lottogevinst. Det fine armbånd med små forgyldte sølvperle, så enkelt så pænt: janekoenig.dk/armbaand/forgyldt-solv/bracelet-in-cotton-cord-and-gold-plated-silver.html. Strømper fra: deardenier.com med hvid fnuller-agtig effekt som spiller godt sammen med læder.
Husk adventskonkurrencen!

3 comments:

  1. Hæ hæ - ja så glæder man sig næsten til at blive 80 og have tid til at sidde på café og ordne verdenssituationen. Kys A

    ReplyDelete
  2. Hov min kommentar skulle have været i det forrige indlæg!!! /A

    ReplyDelete
  3. Det kunne jeg godt regne ud, men ja så er der da noget at se frem til.

    ReplyDelete

Follow by Email