Wednesday 27 November 2013

Oldies but goldies

Da jeg stod og malede mit hår igår for at dække min fremskrevende alder, kom jeg til at tænke på hele den her ældrediskusion der forgår for tiden. En diskusion der handler om hvor mange bade og hvor meget rengørning ælder er berettet til om ugen. Når jeg rammer den alder  håber jeg, at jeg er frisk også selvom jeg skal arbejde til jeg bliver 80 år. Shhhhy ja ja bankdame skal nok snart begynde på den  pensionopsparing New York-opsparring. Imens hele diskussionen udspilles hylder Chris Petersen Stilikoner på DR2, som også er rundet et par skarpe hjørner. Det er nogle ret underholden programmer. Til den tid vil jeg spise frokost med min bbf lige så dresset som de to skønne damer her. 
Foto: advancedstyle.blogspot.dk


No comments:

Post a Comment