Monday, 25 November 2013

Lille spejl på væggen der

En næsten perfekt weekend.
Fredag startede med en spontan og helt magisk koncertoplevelse med Kira Skov. Lørdag fik jeg besøg af min veninde og der stod den på hygge med kronhjortryg og portvin. Søndag en dejlig gåtur i det smukke vejr. Dagen sluttede med, at den før omtalte kronhjort blev hængt op i min stue, altså geviret. Nu er det så jeg tænker den mangler lidt modspil og det kunne være i form af det smukke Cathrine Raben Davidsen-billede. Er også over bevidst om, at Tom Dixon fyrfadsdimsen ville være et perfekt match under hjorten og billede. Earcuffen er fra Trine tuxen: b56store.com og selvfølgelig ikke til geviret men mig. Spejlet fra Jacques Adne har stået på min drømmeønskeliste i laaang tid: casanovafurniture.dk/shop/gubi-adnet-spejl-9010p.html. Det lille spejlslot er en sjov effekt fra: stormfashion.dk/product/games/mirror-castle-artists-toys.
Så nu er min stue med hjort...................God mandag til alle.
Husk Ladybugdenmark´s adventskonkurrence starter imorgen. 

No comments:

Post a Comment

Follow by Email