Friday, 29 November 2013

Happy friday

Denne weekend byder på Depeche Mode koncert, julefrokost, opbygning af kalenderlysdekoration og småkagebagning. For lige at starte med småkagerne jeg bager altid kun en slags til jul nemlig ingefærsmåkager. De er tilpas krydret og ikke for søde, kan faktisk snildt spises til en juleøl. Angående juledekorationer og pynt, ja det er jeg egentlig ikke så begejstret for. Tror jeg fik min dosis da jeg var barn, men nu er det sådan at ham der har skudt kronhjorten er stor fan, så der er ingen vejen uden om den stor kasse med julepynt. Og så kommer vi til julefrokosten og det er lig med tøjkrise. Nå lad det ligge, tror jeg lukker øjne og trækker noget tilfældigt ud af skabet. For det ikke skal være løgn tager jeg lige en Depeche Mode koncert mere i år og jeg glæder mig fordi: I just can´t get enough:youtube.com/watch?v=CiG2VeNkLuE
Happy friday til alle.  
Husk adventskonkurrencen!

No comments:

Post a Comment

Follow by Email