Wednesday 6 November 2013

Boglisten

Højt fra træets grønne top stråler juleglansen, ved godt jeg er lidt tidligt på den, men sagen er den, at jeg allerede har fundet en del hårdere ønsker. 
1: Memos, Diana Vreeland, der handler om hendes tid på Vogue US. Jeg tror aldrig jeg bliver træt af at læse om hende eller om hendes fantastisk liv. 
2: Humans of New York af Brandon Stanton som også står bag bloggen humansofnewyork.com Jeg har nævnt ham før. Han tager billeder af byens borger suppleret af en lille historie om deres liv. Til tider er det nogle trist fortællinger, som sætter sit eget liv i perspektiv og gøre en glad for at bo i Danmark. 
3: Asylum Af Simone Doonan. Han har i mange år stået for den kreative del i Barneys NYC blandet andet deres smukke vindues dekorationer. Doonan skriver om alle hans oplevelser efter mange år i modebranchen, om den hårdfine balance mellem det at være et genier eller bindegal.
4:It, Alexa Chung. Har desværre ikke læst alt for godt om bogen, men hvad kan jeg sige: er lidt af en sucker for de der it-girls. 
5: The world according to Karl, har skrevet om den før, men den er stadigvæk på ønskelisten.



No comments:

Post a Comment