Wednesday, 2 October 2013

Ud i det blå

"Vi skal rejse bort i dag... og turen varer længe. først med tog.... og så med bus så med skib... og så med fly og endelig ..."
Når jeg skal rejse, kan jeg godt lige at fylde min taske med "aktiviteter" så turen ikke følges så lang, da jeg jo ikke lide af den store tålmodighed. Det her er nogle af de sager, jeg ville fylde i min nye taske/rygsæk fra Ladybug denmark:
September issue af Vogue US, den fine punge fra Kenzo og så vil jeg gerne prøve håndcremen fra Qua. Det ville være skønt med en Ipad og den skulle selvfølglig bo i et cover fra Givenchy. Jeg er igang med at læse Bogen af Julie Lahme, som giver gode ideer og tips til det at have en blog. Gajol'er jo nærmest sundt silk og sidst min ynglings lip balm fra Kiehl´s. 
saxo.com/dk/blogbogen_julia-lahme_haeftet_9788763828017?searchText=julia

2 comments:

  1. Blogbogen gad jeg altså også godt udnytte tiden med :)

    ReplyDelete

Follow by Email