Thursday, 17 October 2013

Torsdagsønsker #50

Hurrrrrrrrrrraaaaa det er mit torsdagsønske nr. 50 og det synes jeg skal fejres med maner. 
Den über cool nederdel fra Ivan Grundahl er så smuk, men desværre har jeg ingen god undskyldning for at købe den. Det kunne være sjovt at style den lidt grunge-inspireret med quilted støvler alla dem hos agtigtagtigt.dk/2013/09/nyt┃quiltede-docs┃/ . Jeg havde engang den fineste bluse som jeg købte på den hen gangende Midtfynsfestival. Den var i det pureste fake pels. Jeg fik den for 125 kr og en Kronepilsner med beskeden om, at hvis jeg vaskede den ved høj temperatur ville pelsen filter sammen og hvis jeg vaskede den i koldt vand ville den forblive fluffy. Jeg knust elskede den bluse og i mange år, var den min life saver i en tøjkrise. Gad vid hvor den blev af? Den kunne nu have været fint til dette sæt.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email