Monday, 21 October 2013

I want to ride my bicycle

Jeg er en cykelperson. Sidste gang jeg kørte bil var ca 12 år siden, hvor min medpassager kommenterede min kørerelse med "Du køre godt nok spændende" og det var så min sidste tur som pilot. Så nu sidder jeg som co-pilot og som en anden fru Hyacinth. Så derfor holder jeg utroligt meget af at cykle. Det ville da være über cool at køre rundt på dette kram af en cykel fra Hermes, men det kræver nok også, man har en roitweiler som lås. På min cykeltur ville jeg gerne trækker i dette outfit, Quiltet sweat fra Comme des Garcons og den fine nederdel fra COS, som jeg tror man kan cykle godt i. Skoene er fra  Eytys og dem har jeg luret på i et stykke tid. Når man cykler er det også rart at have styr på tiden og derfor ville det da være lækkert med et smukt ur.....................Shhh det her er fra Rolex.
Sweat og sko: stormfashion.dk

No comments:

Post a Comment

Follow by Email