Wednesday, 23 October 2013

Det sure modepoliti

Det er efterhånden lang tid siden, der har været drawing street style her på bloggen. Det skyldes, at der er langt mellem cocktails´ne fra min pind. Jeg ved ikke hvad, der er sket med danske kvinders beklædning. Tag nu eksempelvis sneakers. De kan være super fine, men så snakker vi lækre sneakers. Det er ikke meningen, at løbeskoene pludselig også er hverdagsskoene og når de så ydre mere bliver sat sammen med et par alt for brede jeans og en praktisk windbreaker ja så står jeg af. Hvad blev der af at dresse up, hvis man lige skulle en tur rundt i byens butikker. Nu er jeg jo ret sikker på at Jer der læser med her på bloggen er meget bevidst om hvordan i er klædt, men kan i følger mine tanker eller er jeg en bare en bitter krage fra provinsen?
Når alt det er sagt så, så jeg denne pige på gaden idag. Hun havde en ulden oversize blazer, en fin mønstret bluse samt læder shorts og det spillede nu ret godt sammen. 

No comments:

Post a Comment

Follow by Email