Monday, 9 September 2013

Gror mine fødder stadigvæk?

Mumbling goodmorning & raising my head
A bad breath kiss to my pillow pet
I take a look at the day turns & stay in bed

Open my eyes when the day have died
I turned the world and I slept allright
Now my daymare is over I zip my jeans tight
Oh lord won't you bless this night...


Synes lige ugen skulle skydes igang med denne DAD sang. Fik den pludselig på hjerne, da jeg lavede slip-ons collagen. Jeg tror det er fordi, mine fødder og DAD-drengene har fornægtelsen tilfælles. De vil ikke stå ud af sengen og mine fødder synes ikke at passe ned i nogle sko. Jeg tænker, det må være noget med, at de bare er splattet ud henover sommeren. Den perfekte måde at tæmme fødderne på, vil være med nogle af de her skønne slip-ons.
Céline, Givenchy, P.A.M, Marc by Marc Jacobs

No comments:

Post a Comment

Follow by Email